[linux] Debian: upgrade ak mam iba source baliky, rekompilacia

Pondělí Říjen 4 15:42:09 CEST 2004

On 04.10 14:07, Lubomir Host wrote:

> Rsyncovat a drzat na disku chcem iba zdrojaky, aby som usettril 9 GB
> miesta. A ak chcem usetrit miesto, bude sa viacej kompilovat. A ked uz
> kompilujem, tak preco aj trosku nezoptimalizovat.

v tom pripade si mozes urobit nieco na sposob lokalneho debian archivu a
pristupovat do neho standardnym APT sposobom. Ak ti teda nebude vadit ze
budes kompilvoat na jednej masine...

M$ Win's are shit, do not use it !