[linux] Re: shfs a umount

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Pondělí Říjen 4 23:19:17 CEST 2004

Nedavno som skusal NFS aj Sambu over SSH a dopadlo to rovnako. Kym sa server
nerestartoval, strasili tam "zombie mount points". Na taketo ucely je asi
lepsie pouzit IPSec.

Vobec ak vseobecne niekto pozna filesystem ktory znesie tunelovanie cez SSH
nech da vediet.

Juraj