[linux] GUI pre mplayer a winamp

Peter konfery na lentus.sk
Středa Říjen 6 16:39:45 CEST 2004

jard wrote:

> este by som dodal, ze musis ./configure --enable-gui, inac pri tom
> configurovani sa da dost vela vlastosti nastavit, ozaj stoji za to
> pozret co vsetko robi configure.

Diky moc

> v poslednej verzii (v1.0pre5) ked som chcel mat nejaku rozsirenu podporu
> pre live.com streamovanie (tusim --enable-live alebo co ?) tak mi neslo
> skompilovat.
>
> <SPAM> windowsaci na intraku zavidia prehravanie priamo z FTP servera,
> oni si musia stiahnut k sebe a odtial pustat :) </SPAM>

take sa da?!?!
dalsi plusovy bodik! :)

BTW: Ale asi pri nezarucenej connection (MW byt) asi nic z toho.
Skor na lokalky, alebo silne linky (ono, snad aj 1mbit, ale aby nepadalo
spojenie a bolo nejake QoS or "zaruka" ze niekto nezacne tahat ...)

Pouzivat mplayer aj mesto winampu, al. skusit cosi ine? Doporucuju xine.

P.