[linux] Video a audio materialy z Lugconu 10.

Juraj Michalek georgik na blucina.net
Pátek Říjen 8 13:58:05 CEST 2004

On Fri, Oct 08, 2004 at 09:43:05AM +0200, jb wrote:
> Zdravim,
> vsimol som si, ze nie pri vsetkych prednaskach z Lugconu 10 su aj
> materialy v textovej forme (html, pdf, ...). Tito ludia neposlali svoje
> prednasky? Napr by som si chcel pozriet tie od Petra Palucha. Je tam
> dokonca len audio nahravka :(

Zdravim

Na web sme zaradili vsetky prezentacie, ktore sme dostali. Kazdopadne
mozeme skusit znovu pourgovat autorov o ich zaslanie.

Zaroven ak viete o niekom, kto materialy ma, ale neposlal ich, prosim
kontaktujte ho, aby bol prehlad prednasok kompletny.

Co sa tyka zaznamov, tak mame k dispozicii len cast vo video formate.
V druhej miestnosti z technickych dovodov nebezalo streamovanie a len
cast je nahrana vo forme audia.

Juraj Michalek

--
 Bc. Juraj Michalek - http://georgik.blucina.net