[linux] OT: Internet banking

Lubomir Host rajo na Idea.Platon.SK
Pátek Říjen 8 14:52:54 CEST 2004

On Fri, Oct 08, 2004 at 10:48:50AM +0200, Matus Horvath wrote:

> VUB + Mozilla Firefox ide bez problemov

VUB + Opera 7.54 na Linuxe - prevod sa da uskutocnit takmer bez
problemov pozriet zostatok na ucte aj ostatne, ale z casu na cas mi to
spadne. Prave ako teraz, ked som si tam viac klikal. :-/ Maju to dost
ojavascriptovane a niektore veci sa mi tam nepacia.

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>        ICQ #:  257322664
Platon Software Development Group              http://platon.sk/