[linux] OT: Internet banking

Matus Horvath Matus.Horvath na nextra.sk
Pátek Říjen 8 22:09:48 CEST 2004

Friday, October 8, 2004, 10:59:48 AM, you wrote:

Ja mam ucet vo VUB este len asi tri mesiace, ale uz som robil tri
prevodove prikazy a bolo to ako vravim no problem. Neskusal som este
vsetky moznosti co ten IB ponuka, ale preklikal som snad vsetko co sa
dalo bez toho aby som robil nejake zavazne transakcie, a nenasiel som
nic co by udrelo do oci.

Hm. Este by som mal asi povedat ze vacsina z toho bola z prace z
Windowsu, ale nemyslim ze by to malo nejako zasadne vplyvat, Firefox
je Firefox na Windowse aj na Linuxe. Skusal som nieco aj z Linuxu,
ale nie platobne prikazy. Najblizsie ked budem nieco platit skusim aj to.

Matus