[linux] OT: http://www.e-zones.sk/dobieasy/

Sobota Říjen 9 11:11:30 CEST 2004

On 08.10 15:01, Pavol Lajciak wrote:
> Dlhsie som vahal, ale ked som videl diskusiu o internet bankingu,
> tak som sa odhodlal, lebo aj toto s nim nepriamo suvisi. Teda s online
> platbami. Je to podobny problem ako s internet bankingom, ktory mi
> strpcuje zivot. Ale v tomto pripade si myslim, ze banka je v tom
> nevinne. Ale isty mobilny operator by s tym nieco mohol robit.
>
> Toto mi nejde v Mozille, tusim, ze ani v Opere (skusal som davnejsie).
> Viete poradit?

> Pripadne by sa mozno oplatilo vyvinut sustredeny tlak na rozbehanie.
> Nie som si vedomy, zeby som mal v Mozille nieco zakazane. Tusim iba
> [...]

skus si povolit popupy z tejto adresy, ET developeri su lameri a toto je
prva prekazka, dalej som ani neskusal - napisal som im ze su lameri a
potom som dobijal cez AZET.

...nech maju mensi zisk kedze su lameri, akurat rozmyslam ci neposlem
kopiu tejto posty na produkt management ET nech vedia vdaka comu im
unikaju peniaze...

My mind is like a steel trap - rusty and illegal in 37 states.