[linux] Tuhnuce XFree86 4.3

jard jard na szm.sk
Sobota Říjen 9 21:13:33 CEST 2004

ano, s Xami 4.3.0 sa to stavalo aj mne a nielen pod debianom, tusim aj
pod slackom9.1 a gentoo sa mi to uz stalo. pytal som sa vtedy v konfere
ale nikto nemal podobny problem. vzdy som to riesil cez ssh a nasledny
reboot. neprisiel som na to co to zapricinuje, myslim ze aj pod xorg sa
mi to raz stalo, ale pri tom vsetkom co mam nainstalene som si nie uplne
tym xorgom isty :)

jard