[linux] Tuhnuce XFree86 4.3

pecko pecko na szm.sk
Neděle Říjen 10 20:14:04 CEST 2004

Dňa So 9. Október 2004 20:55 Plzik Milan napísal:

> Casto sa mi stava, ze X server z nicoho nic 'zatuhne' - nereaguje na
> nic z klavesnice, nejde ani prepnut konzola - po obrazovke sa hybe
> len mysaci kurzor. Pokial sa prihlasim cez ssh zo vzdialeneho PC,
> XFree86 zabera vzdy okolo 95% procesoroveho casu. Ked restartnem gdm
> (a s nim teda aj X server), vsetko slape dalej ako hodinky (teda, na
> isty cas). Problem sa vyskytuje ale aj vtedy, ked je gdm stopnute a X
> spustam priamo.
>
> Mam Debian unstable (+ GNOME 2.8 z experimental, ale to nie je tusim
> podstatne) s nainstalovanym XFree86 4.3.0.1 (Debian 4.3.0.dfsg.1-8
> [...]

mozno ti asi velmi neporadim, ale mne sa obcas stavalo, ze sa mi x-y
restartli. ale to mi az tak nevadi (ani som to neriesil). skor mi
vadilo, ze s tym ovladacom k nvidii, ktory mas aj ty, sa mi cel okna
spravali divne. po nabehnuti kde uz nebolo mozne prejst do konzoly.
klavesnica tam fungovala, ale mal som 'ciernu' obrazovku. toto som
vyriesil jednoduxo tak, ze som 6111 poslal do bazin a znovu som si
nahodil verziu 4496. nic za to nedas, tak to mozes vyskusat...:-))

pecko
--

Peter J.

--- moj - web ---
http://www.pecko.sk

Prosim, neposielajte mi prilohy v proprietarnych formatoch! (.doc, .xls)
Na tvorbu dokumentov v otvorenych formatoch odporucam pouzivat
OpenOffice.org namiesto Microsoft Office.
Precitajte si http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html.

NEZASIELAJTE MI NEVYZIADANE EMAILY ANI NEVYZIADANE CASTI EMAILOV. AK MI
ODPOVEDATE, ODPOVEDAJTE LEN NA TO, NA CO SA PYTAM...

NEPRAJEM SI PRIJIMAT AKEKOLVEK SPRAVY Z ADRIES, NA KTORE NIE JE MOZNE
ODPOVEDAT!

Generovane dna: Sun Oct 10 20:10:38 CEST 2004 na OS Linux 2.4.22