[linux] OT: http://www.e-zones.sk/dobieasy/

pecko pecko na szm.sk
Neděle Říjen 10 20:25:13 CEST 2004

Dňa Pi 8. Október 2004 15:01 Pavol Lajciak napísal:
pripajam sa k debate o nefunkcnyx e-zones. kedze mna uz maju v systeme
zapamataneho a maju ma radi, uz maju pri riti vsetky interne predpisy a
obcas im ujde aj pravda. a tak som sa dozvedel, ze na nas obycajnyx
ludi kaslu, lebo nemame tolko penazi, ako velke firmy. ponuknem asi
trosku s korespondencie... (ak sa tu teda nikto neurazi):

ja:
znovu ste mi neodpovedali na posledny mail! ale asi si pri vas na to
zvyknem. je to dalsi obraz o vasom pristupe k platitelom.

teda repete:

1. kedy budu vase stranky konecne funkcne tak, aby som si mohol cez ne
aktivovat, resp. rusit sluzby?

et:
> Je nam velmi luto, ze ste vyjadrili nespokojnost s internetovou
> schrankou nasej spolocnosti. Nasim cielom je aby bola stranka
> www.e-zones.sk prehladna pre kazdeho zakaznika nasej spolocnosti .Je
> nam velmi luto, ze pre Vas nie je vyhovujuca no i napriek tomu
> momentalne nemozeme Vasej poziadavke na jej zmenu vyhoviet.

ja:
mne je luto, ze sa ustavicne staviate k upozorneniam platitelov ako k
niecomu, co vas nema co zaujimat, ba dokonca vas to aj obtazuje. a
okrem ineho, nenamietal som prehladnost, ale funkcnost stranky. a vas
nepodarok nie je nevyhovujuci pre mna, ale pre prehliadace, ktore
pouzivam (mozilla, konqueror). znovu vas upozornujem, ze chybu
sposobili vasi programatori, ked optimalizovali kod len pre
proprietarny prehliadac (ms explorer). v prehliadacoch, dodrziavajucich
standardy html a javascriptu, nefunguje potvrdenie aktivacie novych
sluzieb. je to sposobene nespravne naprogramovanym objektom doSubmit().
a je prinajmensom nehoraznost, ak si dovolite mi napisat (a
ktoremukolvek inemu platitelovi), ze odmietate vyhoviet podobnej
poziadavke! ak mate neschopnych programatorov, prepustite ich a
nepustajte do sveta podobne paskvily! malo by byt vasim prvoradym
zaujmom, aby stranka fungovala. ak to nie ste ochotni a schopni
pochopit, je mi to luto.

et:
Dakujeme, ze ste nas upozornili na chybu na nasej stranke. Nasi
programatori sa vynasnazia ju opravit v co najkratsom case a
 zabezpecia, aby potvrdenie aktivacie sluzby fungovalo aj v
 prehliadacoch inych ako je ms explorer.

zial mail, v ktorom mi oznamili, ze v ustrety vyxadzaju len velkym
firmam som uz davnejsie vymazal.

dufam, ze som tymto mailom nikoho 'netoto':-))

Peter J.

--- moj - web ---
http://www.pecko.sk

Prosim, neposielajte mi prilohy v proprietarnych formatoch! (.doc, .xls)
Na tvorbu dokumentov v otvorenych formatoch odporucam pouzivat
OpenOffice.org namiesto Microsoft Office.
Precitajte si http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html.

NEZASIELAJTE MI NEVYZIADANE EMAILY ANI NEVYZIADANE CASTI EMAILOV. AK MI
ODPOVEDATE, ODPOVEDAJTE LEN NA TO, NA CO SA PYTAM...

NEPRAJEM SI PRIJIMAT AKEKOLVEK SPRAVY Z ADRIES, NA KTORE NIE JE MOZNE
ODPOVEDAT!

Generovane dna: Sun Oct 10 20:17:18 CEST 2004 na OS Linux 2.4.22