[linux] OT: http://www.e-zones.sk/dobieasy/

Zdenko Podobný zdpo na mailbox.sk
Pondělí Říjen 11 08:21:23 CEST 2004

pecko wrote:
> Dňa Pi 8. Október 2004 15:01 Pavol Lajciak napísal:
> pripajam sa k debate o nefunkcnyx e-zones. kedze mna uz maju v systeme
> zapamataneho a maju ma radi, uz maju pri riti vsetky interne predpisy a
> obcas im ujde aj pravda. a tak som sa dozvedel, ze na nas obycajnyx
> ludi kaslu, lebo nemame tolko penazi, ako velke firmy. ponuknem asi
> trosku s korespondencie... (ak sa tu teda nikto neurazi):

Hm pokial si si vsimol reklamy, tak ET a O sa momentalne biju o
firemnych zakaznikov (u nas vo firme dobre vylestili klucky).

Keby si bol na ich mieste, asi by si sa tiez snazil vyhoviet hlavne
zakaznikom, ktory ti prinasaju najvacsie trzby a ked zostane cas, tak sa
budes venovat aj tym malym...
Je to logicke, ale pre ludi, ktory nezapadaju do priemeru (napr. IE)
neprijemne.

IMHO situacia sa zlepsi - vid internetbanking, s ktorym bol volakedy
problem, dnes aj podla reakcii v tejto konfere je to ovela lepsie.

BTW: Aj dnes, keby ste boli v styku zo zakaznickym strediskom
Tatrabanky, tak vam povedia, ze podporuju iba IE.

Zd.