[linux] Slackware & iptables (or iny firewall)

Jan 'JaSan' Sarenik jasan na x31.com
Pondělí Říjen 11 12:09:11 CEST 2004

Ahoj kolega!

> existuje pre Slackware utilita pre nastavenie iptables, prip. existuje
> firewall s nejakym menu systemom pre nastavenie ?

Trochu zvlastna otazka. Ludia pracujuci so Slackwarom
maju vacsinou (*) dost dobre znalosti o systeme GNU/Linux
a teda im je jasne, ze cokolvek chcu, si mozu skompilovat
a vacsinou to tak aj robia. Niektori uprednostnuju
este baliky z www.linuxpackages.net.

Konkretnu utilitu Ti poradit neviem, lebo som na
take ucely zatial ziadnu utilitu nepouzival.

Ak by si sa chcel pozriet trosku na zubky priamo IPtables
tak odporucam packet-filtering-HOWTO od Rustyho.

   Pekny den!
    S pozdravom
     JaSan