[linux] OT: Internet banking

Pondělí Říjen 11 20:45:50 CEST 2004

On 08.10 14:43, Jaroslav Soltys wrote:
> radsej ze s alternativnymi prehliadacmi, nezabudajme na *bsd a ostatne os.
> to ci chodi internet banking nema nic spolocne s tym ake jadro mam, ale s
> tym, aky mam browser. a pravda je, ze niektori ludia aj pod win pouzivaju
> mozillu a nie msie.

spravny postreh, tym skor ze v M$IE bolo v poslednej dobe objavenych mnoho
bezpecnostnych chyb, Microsoft to nestiha opravovat a nova verzia M$IE je
v nedohladne... skratka da sa im vynadat este za to ze ma nutia pouzivat
nebezpecny browser a obvinit ich z toho ze sa mozu pokusat cez svoje
portaly sposobovat pouzivatelom skody
M$ Win's are shit, do not use it !