[linux] OT: http://www.e-zones.sk/dobieasy/

pecko pecko na szm.sk
Středa Říjen 13 09:17:45 CEST 2004

Dňa Po 11. Október 2004 08:21 Zdenko Podobný napísal:
> Keby si bol na ich mieste, asi by si sa tiez snazil vyhoviet hlavne
> zakaznikom, ktory ti prinasaju najvacsie trzby a ked zostane cas, tak
> sa budes venovat aj tym malym...
> Je to logicke, ale pre ludi, ktory nezapadaju do priemeru (napr. IE)
> neprijemne.

keby som bol na ix mieste, ano, snazil by som sa zabojovat o tyx
zakaznikov, u ktoryx je sanca, ze budu mat viac penazi, ale na rozdiel
od dnes existujucix operatorov by som nerobil z obycajnyx ludi
'dobytok' prezentovanymi reklamami, pseudouctivimi a podlizavymi
kravinami (kopirovanymi zo sablon) v korespondencii a pod. ved co
vsetko ti ti pokrytci naslubuju v spotox a co vsetko je z toho naozaj
pravda? len to, ze naozaj existuje propagovana sluzba. ale to ostatne
je hola .....

btw, co si myslel tym 'ludia nezapadajuci do priemeru'?

> IMHO situacia sa zlepsi - vid internetbanking, s ktorym bol volakedy
> problem, dnes aj podla reakcii v tejto konfere je to ovela lepsie.
>
> BTW: Aj dnes, keby ste boli v styku zo zakaznickym strediskom
> Tatrabanky, tak vam povedia, ze podporuju iba IE.

pekne od nix:-)

> Zd.

Peter J.

--- moj - web ---
http://www.pecko.sk

Prosim, neposielajte mi prilohy v proprietarnych formatoch! (.doc, .xls)
Na tvorbu dokumentov v otvorenych formatoch odporucam pouzivat
OpenOffice.org namiesto Microsoft Office.
Precitajte si http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html.

NEZASIELAJTE MI NEVYZIADANE EMAILY ANI NEVYZIADANE CASTI EMAILOV. AK MI
ODPOVEDATE, ODPOVEDAJTE LEN NA TO, NA CO SA PYTAM...

NEPRAJEM SI PRIJIMAT AKEKOLVEK SPRAVY Z ADRIES, NA KTORE NIE JE MOZNE
ODPOVEDAT!

Generovane dna: Wed Oct 13 09:12:42 CEST 2004 na OS Linux 2.4.22