[linux] OT: http://www.e-zones.sk/dobieasy/

pecko pecko na szm.sk
Středa Říjen 13 09:24:04 CEST 2004

Dňa Po 11. Október 2004 08:03 Martin Hudec napísal:
> Povodne som chcel reagovat na prispevok od pecka, ale reagujem az
> teraz. Pani, co vy cakate od slecny, ktora tie maile vybavuje? To
> placete na spatnom hrobe. Fantomas mal dobry napad, napisat
> managementu. Ale ked uvazim, akym sposobom bolo riesene e-zones..

cakam od tej slecny asi to, co procesor od southbridge, ked sa snazi
komunikovat s periferiami. ale rozdiel je v tom, ze ten southbridge ma
"prikaz" odovzdat data na pozadovane miesto, ale spominana slecna ma
sluzit ako nepreniknutelny mur, aby sa opravnene poziadavky a staznosti
nedostali dalej, ako do mailovaho odpadkoveho kosa. myslis, ze ked
budem pisat niekomu vyssie postavenemu v et, ze si to niekedy precita?
ze to vobec k nemu dorazi? teda ina moznost, ako jednosmerny tok dat k
slecne neexistuje. aspon nie v takyxto xrapunskyx spolocnostiax (vid
95% ostatnyx spolocnosti na slovensku)

--

Peter J.

--- moj - web ---
http://www.pecko.sk

Prosim, neposielajte mi prilohy v proprietarnych formatoch! (.doc, .xls)
Na tvorbu dokumentov v otvorenych formatoch odporucam pouzivat
OpenOffice.org namiesto Microsoft Office.
Precitajte si http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html.

NEZASIELAJTE MI NEVYZIADANE EMAILY ANI NEVYZIADANE CASTI EMAILOV. AK MI
ODPOVEDATE, ODPOVEDAJTE LEN NA TO, NA CO SA PYTAM...

NEPRAJEM SI PRIJIMAT AKEKOLVEK SPRAVY Z ADRIES, NA KTORE NIE JE MOZNE
ODPOVEDAT!

Generovane dna: Wed Oct 13 09:18:40 CEST 2004 na OS Linux 2.4.22