[linux] Re: gaim a zoznamy/nastavenia z ICQ - import z icq.exe do gaim.bin

Peter konfery na lentus.sk
Středa Říjen 13 11:21:27 CEST 2004

Peter wrote:
> Pekny den.
> Kolega ekonom (technicky antitalent) ma poprosil o rozbehanie ICQ pod
> Linuxom.
> apt-get installl gaim
> gaim
> zadanie icq# a $pass.
> SignON=OK.
>
> Zatial OK, ale reklamuje, ze nema kontakty, nastavenia a rozne
> "prkotiny", kt. mal pod w2k. Dokonca vraj to funguje tak, ze na inom! PC
> s inou (aj starsou) verziou ICQ a inym SS (XP), len stiahol,
> nainstaloval, rebootol, zadal login+pass a mal tam vsetky rozne stare
> [...]

Ahoj o5.
Kedze sa nikto neozval, este raz sa skusim spytat, nakolko "kazdy vsade"
vychvaluje gaim, aka je to perfektna nahrada za ICQ a MSN a ...

Da sa do gaim-u naimportovat kontakty z ICQ? Ak, ako?

Vdaka Peto