[linux] Re: gaim a zoznamy/nastavenia z ICQ - import z icq.exe do gaim.bin

Matus Horvath matus na mujmail.cz
Středa Říjen 13 13:57:51 CEST 2004

Peter wrote:

> Ahoj o5.
> Kedze sa nikto neozval, este raz sa skusim spytat, nakolko "kazdy
> vsade" vychvaluje gaim, aka je to perfektna nahrada za ICQ a MSN a ...

Ja napriklad vsade vychvalujem PSI http://psi.affinix.com/, co je free
jabber klient, ale pouzivam ho hlavne na ICQ (cez jabber<->ICQ branu na
serveri www.jabber.sk). Server side kontakty z ICQ sa mi natiahli same
pri prvom prihlaseni do siete ICQ, ale neviem ci sa aj nejako dynamicky
obnovuju pri kazdom dalsom prihlaseni, kedze oficialneho ICQ klienta som
zrusil asi pred rokom. V kazdom pripade jabber ma server side kontakty,
takze nech si PSI pustim kdekolvek, vzdy vidim vsetky jabber, ICQ aj MSN
kontakty, z jedneho programu, pod linuxom, freebsd aj windowsom, a ako
bonus bez reklam. <fun noflame=on>Vazne nechapem ako moze niekto
pouzivat na IM cokolvek ine.</fun>

Matus