[linux] Re: gaim a zoznamy/nastavenia z ICQ - import z icq.exe do gaim.bin

Spes Bohdan bohdan_spes na tempest.sk
Středa Říjen 13 14:15:02 CEST 2004

On Wednesday 13 October 2004 13:57, Matus Horvath wrote:

> [...]
> jabber klient, ale pouzivam ho hlavne na ICQ (cez jabber<->ICQ branu na
> serveri www.jabber.sk). Server side kontakty z ICQ sa mi natiahli same
> pri prvom prihlaseni do siete ICQ, ale neviem ci sa aj nejako dynamicky
> obnovuju pri kazdom dalsom prihlaseni, kedze oficialneho ICQ klienta som
> zrusil asi pred rokom. V kazdom pripade jabber ma server side kontakty,
> takze nech si PSI pustim kdekolvek, vzdy vidim vsetky jabber, ICQ aj MSN
> kontakty, z jedneho programu, pod linuxom, freebsd aj windowsom, a ako
> bonus bez reklam. <fun noflame=on>Vazne nechapem ako moze niekto

Ja som skusal psi, ale som za firewalom a mozem ist von len cez http proxy.
Pochopil som spravne, ze to v psi nefunguje ?

Bohdan

Mgr. Bohdan Špes
TEMPEST s.r.o.
Department of Enterprise Management