[linux] OT: Eurotel na zaplakanie

pecko pecko na szm.sk
Středa Říjen 13 15:50:23 CEST 2004

Dňa St 13. Október 2004 15:36 Pavol Lajciak napísal:
> No, teraz som pisal do Eurotelu ohladom datovych sluzieb na adresu
> office na eurotel.sk.
>
> Odpoved mi prisla tusim zakazdym od ineho cloveka a z adresy
> operator na eurotel.sk Maju tam vobec nejaky CRM system???
>
> Ale skuste dat reply a uvidite.

teraz si trafil klinec po hlavicke! toto totalne rozculuje aj mna. uz
minimalne 50 krat som ix ziadal, aby mi nezasielali spam z adresy,
ktora neexistuje a vzdy sa na mna vykaslali. xcem vidiet, co by robili,
keby im uvediem neexistujucu fakturacnu adresu. ak si vsimnes moj
signature, to, co je velkymi pismenami, je urcene prave pre et a prave
kvoli et to tam je. im je bohuzial jedno, ze porusuju zakony sr a ze je
to minimalne nekorektne a neslusne voci tomu, komu z tejto adresy nieco
posielaju. ale ved coze? sme len ubohe hoviadka platitelia, ktori su
dobri akurat na okradanie... to mi pripomina nasu politiku (aj plno
inyx veci...)
--

Peter J.

--- moj - web ---
http://www.pecko.sk

Prosim, neposielajte mi prilohy v proprietarnych formatoch! (.doc, .xls)
Na tvorbu dokumentov v otvorenych formatoch odporucam pouzivat
OpenOffice.org namiesto Microsoft Office.
Precitajte si http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html.

NEZASIELAJTE MI NEVYZIADANE EMAILY ANI NEVYZIADANE CASTI EMAILOV. AK MI
ODPOVEDATE, ODPOVEDAJTE LEN NA TO, NA CO SA PYTAM...

NEPRAJEM SI PRIJIMAT AKEKOLVEK SPRAVY Z ADRIES, NA KTORE NIE JE MOZNE
ODPOVEDAT!

Generovane dna: Wed Oct 13 15:44:54 CEST 2004 na OS Linux 2.4.22