[linux] Re: gaim a zoznamy/nastavenia z ICQ - import z icq.exe do gaim.bin PSI

Peter konfery na lentus.sk
Středa Říjen 13 18:06:53 CEST 2004

Matus Horvath wrote:

> Ja napriklad vsade vychvalujem PSI http://psi.affinix.com/, co je free
> jabber klient, ale pouzivam ho hlavne na ICQ (cez jabber<->ICQ branu na
> serveri www.jabber.sk). Server side kontakty z ICQ sa mi natiahli same
> pri prvom prihlaseni do siete ICQ, ale neviem ci sa aj nejako dynamicky
> obnovuju pri kazdom dalsom prihlaseni, kedze oficialneho ICQ klienta som
> zrusil asi pred rokom. V kazdom pripade jabber ma server side kontakty,
> takze nech si PSI pustim kdekolvek, vzdy vidim vsetky jabber, ICQ aj MSN
> kontakty, z jedneho programu, pod linuxom, freebsd aj windowsom, a ako
> [...]

OK, nainstaloval som psi, ale dnes mam asi BFU den - nie som schopny
nastavit ICQ pre PSI - stale sa dostanem do okna, kde pyta jabber ID.
Robim nieco zle, or kde kliknut?

Peto

BTW: lng
Ocenujem (resp. ocenia useri), ze je aj v CZ a SK, kdezto gaim je taka
zlatanina Slovenciny, cestiny a eng a kazdy riadok v inom jazyku :|.