[linux] OT: Internet banking * e-zones tatrabanka vub slsp OR ET w3c dodrziavanie javascripty

Peter H. holdsun na zoznam.sk
Čtvrtek Říjen 14 13:17:28 CEST 2004

velmi pekne zhrnute, ale:

- moj nazor: nie su to prave oni operatori, ktori platia ludi za to aby
toto vsetko vypatrali zhrnuli a aplikovali? preco sa dopracuje
clovek[odberatel] vzdy k tomu, ze polovicu prace musi urobit za
ineho[dodavatel] aby od neho dostal pouzitelny vysledok, ktory by mal
byt samozrejmostou? ...kazdej implementacii by mala predchadzat analyza,
nie?

- realita: nemenovany mob. operator prevadzkujuci e-zones ma pri
uzavreti partnerskej zmluvy[otvoreni pobocky] NUTNU PODMIENKU "pouzitia"
m$ software ... co k tomu dodat?