[linux] OT!:mysql

Tomas Tudja catcher na hysteria.sk
Čtvrtek Říjen 14 17:32:38 CEST 2004

Nazdar,

Je to sice absolutny OT, ale vsimol som si, ze sa tu poniektory dost dobre
vyznate v mysql. Potreboval by som si upresnit jednu vec:

V php scripte vlozim pomocou mysql_query data do tabulky. V tabulke je INT
pole s autoincrement funkciou. Ked budem hned na dalsom riadku vyberat data
z tej istej tabulky pomocou SELECTu, najdem tam tento posledny riadok?
Potrebujem medzi insertom a naslednym selectom volat sleep(1)? Hodnutu id
potrebujem kvoli jednoznacnemu previazaniu jednotlivych riadkov v dvoch
rozdielnych tabulkach. Hodnota vo field id mi vznikne presne a len v case
prveho INSERTu. Moze sa stat, ze pri vacsej zatazi mysql servera mi proste
ten SELECT v dalsom riadku vrati riadky bez toho posledneho (najnovsieho)?

Dakujem

Tomas Tudja