[linux] OT!:mysql

Martin Kyrc martin.kyrc na developers.sk
Čtvrtek Říjen 14 17:41:52 CEST 2004

1. neodpovedaj na uz poslany mail, ale pis novy (kvoli threadu)

2. ak potrebujes ID prave vlozeneho zaznamu (riadku), nerob to
naslednym selectom, ale vies to zistit pomocou fcie mysql_insert_id
(mysql_insert_id --  Get the ID generated from the previous INSERT
operation). pozri: http://sk.php.net/manual/sk/function.mysql-insert-id.php

teda, predpokladam, ze potrebujes to, co som napisal :). ako je to s
poradim, neviem 100% potvrdit, ale este NIKDY sa mi nestalo to, ze po
inserte a naslednom selecte som tam tento zaznam nemal...

--
                        \ /
                      /\ o -