[linux] pomale kopirovanie z compact flash-u

Peter konfery na lentus.sk
Čtvrtek Říjen 14 18:33:21 CEST 2004

Michal Holes wrote:
> to je fotakom, ak by si CF pripojil cez citacku tak by to bolo znacne
> rychlejsie. my tu mame Olympus E20 a ten je este pomalsi :(

Je to tak, ale nerozumiem preco - ved citacka+karta je normalne a
rovnake "USB Mass Storage" ako fotak+karta ...

> Dňa Št 14. Október 2004 17:05 Milan Toth napísal:

Olympus E323 - asi "iba" 2-3x pomalsie ako na win 600/200-lin vs
900/600=win.
SD karta ...

BTW:
Nemas zapnuty sync?
Pri async a umount je to pri write u mna 170-360 (vid man time).
Pri sync 20-70 ...

Peter
www.lentus.sk