[linux] ako primontovat *.bin

michal.lackovic na sk.schneider-electric.com michal.lackovic na sk.schneider-electric.com
Pátek Říjen 15 11:23:42 CEST 2004

Zdravim

s vcdimager som si vytvoril videocd subory bin a cua.Chcem si prezriet
obsah bin suboru
ale po
mount -o loop videocd.img  /mnt dostanem hlasku aby som urcil fs skusal so
teda -t iso9660 a vypise to wrong fs type
aky fs mam zvolit?

miso

skuste pozriet bin2iso  -  http://users.andara.com/~doiron/bin2iso/

--