[linux] mierne OT - chat pre LAN pod Linuxom aj Win

Andrej Kacian andrej na kacian.sk
Neděle Říjen 17 21:15:25 CEST 2004

On Sat, 16 Oct 2004 15:16:27 +0200
"igorko" <igorko na k6.sk> wrote:

> ahojte linuxaci.....
> chcel by som, aby useri nasej siete zacali pouzivat nejakeho kecalka - aby sme
> sa mohli dohadovat o veciach aj inak, nez cez icq, ked sme na 1 sieti ;]
> hodil by sa nejaky, co by ako server pouzival linux a aby klienti mohli byt
> win aj linux (prevazna vacsina je win - samozrejme)
>
> mate s nejakym skusenosti? aky by ste mi poradili?
> dakujem a sorry za trosinku OT otazku....

Bud sa da pouzit klasicky IRC, alebo potom serverless (peer to peer)
programcek Vypress Chat. Existuju klienty aj pod linux, aj ked len konzolove
(ncurses) - aspon taka bola situacia pred par rokmi, potom som sa o to prestal
zaujimat.

--
/~\ The ASCII        Andrej "Ticho" Kacian <andrej at kacian dot sk>
\ / Ribbon Campaign  GnuPG public key ID: 7CD93FE2 (pgp.mit.edu)