[linux] file limit +samba

ivan na ig.sk ivan na ig.sk
Středa Říjen 20 14:16:13 CEST 2004

neviem, co znamena, ze fat32 podporuje disky do velkosti 2TB,
iste vsak je, ze fat32 filesystem ma obmedzenu velkost na hodnotu
okolo 30GB (uplne presne neviem).
win2k a winxp ti partition vacsiu ako 30GB ani nevedia
naformatovat ako fat32, iba ako ntfs. win98 ti spravi aj vacsiu
fat32 ako 30GB, akurat s nou potom aj tak nevie pracovat :-(
problem teda nie je v sambe, ale v samotnom filesysteme.

ivan