[linux] file limit +samba

Martin Kyrc martin.kyrc na developers.sk
Středa Říjen 20 16:02:03 CEST 2004

On 20.10.2004 14:16:13, ivan na ig.sk wrote:

> neviem, co znamena, ze fat32 podporuje disky do velkosti 2TB,

tak som precital v dokumentacii niekde na microsoft.com. dedukoval som
podla toho, ze fat32 vie adresovat 2TB diskovy priestor a teda to vie
aj OS korektne pouzivat.

> iste vsak je, ze fat32 filesystem ma obmedzenu velkost na hodnotu
> okolo 30GB (uplne presne neviem).
> win2k a winxp ti partition vacsiu ako 30GB ani nevedia
> naformatovat ako fat32, iba ako ntfs. win98 ti spravi aj vacsiu
> fat32 ako 30GB, akurat s nou potom aj tak nevie pracovat :-(
> problem teda nie je v sambe, ale v samotnom filesysteme.

> ivan

tak toto som sa nikde nedocital a asi vyzera ze toto je prave ten
problem, ktory som popisoval.
btw: ten problem sa netykal samby, povodny thread bol o niecom inom.

dik, budem si pamatat hranicu 30GB (pre windows:), lebo v linuxe som
vedel bez problemov pracovat s particiou fat32 velkosti 120GB.

horol