[linux] file limit +samba

Lubomir Host rajo na Idea.Platon.SK
Středa Říjen 20 16:17:45 CEST 2004

Caute.

Ked citam toto vlakno, spominam si na jeden moj zazitok:

na 80 GB disku som mal vytvorenu jednu priparnu particiu na win98 (1.5
GB), zvysok boli v extended particii (typu win95 extendet) vytvorene
particie /dev/hda5 az /dev/hda12. Na nom rozne velke (vacsinou linuxove
particie), ale niekde medzi nimi bola aj jedna tusim 17 GB particia.

Na tejto 17 GB particii boli vacsinou filmy. Subory vacsie ako 2 GB tam
urcite neboli. Ale ked som si jedno pekne rano povedal, ze by to chcelo
aj trosku defragmentovat a spustil to, nestacil som sa cudovat:

V tabulke particii bolo namiesto /dev/hda5 az /dev/hda12 iba /dev/hda5
az /dev/hda8, data na defragmentovanej particii boli uplne dodrbane
(defragmentator si ale myslel, ze kopec suborov zachranil ;-) a koncovu
oblast disku z linuxovymi particiami uspesne pouzil na odkladanie
fragmentov suborov.

Tymto svojim pocinom dielo uspesne dokonal. Nastastie sa podarilo nejake
data este zachranit. Pomohla taktiez partition table vytlacena na
papieri a bezpecne ulozena medzi dolezitymi papiermi.

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>        ICQ #:  257322664
Platon Software Development Group              http://platon.sk/