[linux] kernel 2.6. debian woody

Martin Simovic macomaciak na yahoo.com
Středa Říjen 20 23:20:58 CEST 2004

ahoj

sorry za mozno promitivnu otazku.

namontoval som maly domacy server (woody) s defaultnym
kernelom 2.4.18. z bezpecnostnych dovodov chcem
upgradnut kernel na posledny stable 2.4. alebo 2.6

co je lepsie riesenie? (do 2.6. ma netlacia HW dovody)

na notebooku pouzivam asi rok debian testing a tam to
mam jednoduche ; apt-get install najnovsi
kernel-source a kompilujem (to iste je mozne pre
generic kernel-image)

pre woody ale neexistuju balicky s tymito (novymi)
kernelmi, ako sa to riesi?

ide mi o to mat "kernel source with debian patches"
coz je propad zdrojakov zo sarge; nechcem tahat "holy"
kernel a potom patchovat.. skratka haladam lahsiu
cestu.

dik.