[linux] kernel 2.6. debian woody

Čtvrtek Říjen 21 16:10:11 CEST 2004

On 20.10 14:20, Martin Simovic wrote:
> namontoval som maly domacy server (woody) s defaultnym
> kernelom 2.4.18. z bezpecnostnych dovodov chcem
> upgradnut kernel na posledny stable 2.4. alebo 2.6

z bezpecnostnych? debian ma svoj security team takze v kerneli 2.4.18
distribuovanymi vo woodym su zakomponovane bezpecnostne updaty.

> co je lepsie riesenie? (do 2.6. ma netlacia HW dovody)

2.6 ti v standardnom woodym nepojde, pretoze potrebuje novsie modutils,
balik module-init-tools a rekurzivne par dalsich veci/verzii, ktore vo
woodym nie su.

> pre woody ale neexistuju balicky s tymito (novymi)
> kernelmi, ako sa to riesi?

security updatmi pre stable debian.

> ide mi o to mat "kernel source with debian patches"
> coz je propad zdrojakov zo sarge; nechcem tahat "holy"
> kernel a potom patchovat.. skratka haladam lahsiu
> cestu.

pozri sa ci mas v /etc/apt/sources.list zdroj security.debian.org.
zrejme mas, pokial si pri instalacii nezrusil moznost prijimat
bezpecnostne updaty. V tom pripade ich bude asi dobre zapnut, stiahnut a
nainstalovat.

I just got lost in thought. It was unfamiliar territory.