[linux] spamassassin 3.0

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Čtvrtek Říjen 21 10:12:07 CEST 2004

Ahojte,

  ake mate skusenosti so spamassassin 3.0? Mne sa to nejak velmi divne
sprava. Napr. v kazdom maili mi to najde:

        *  1.2 MISSING_SUBJECT Missing Subject: header

Ale pritom tie maily maju Subject. Dalej mi vobec nefunguju pravidla,
ktore hladaju nieco v Subjectoch. Napr. pravidlo proti blbym antivirom:

header AV_REPORT        Subject =~ /(VIRUS .* IN MAIL FROM YOU|VIRUS IN YOUR MAIL TO|Warning: E-mail viruses detected|Message you sent blocked by our)/
describe AV_REPORT      AmavisVirreport
score AV_REPORT         130.0

Toto pravidlo nikdy nenajde, aj ked mi pride mail, ktory tam presne obsahuje
dany text.

Dalej mam trocha problem s tym, ako spamassassin boduje veci ako rozne
divne slovicka (napr. niekolko dolarov alebo rozne slova, ktore sem nechcem
pisat, aby mi to neohodnotilo ako spam). :-)
Boduje ich 0.1 bodmi. Viem si to sice zvysit, ale zda sa mi nerozumne,
aby som presiel uplne vsetky pravidla, ktore to pozna a zvysoval im to
postupne.

Sice je pekne, ze ak mail ma viac ako 0.0 bodov, tak je uz pravdepodobne,
ze je to spam a ze mi kladne bodove hodnotenie pre ciste spravy nedava,
ale tazko sa to potom rozlisuje. Funguje vam to podobne?

	SAL