[linux] file limit +samba

pf na nextra.sk pf na nextra.sk
Čtvrtek Říjen 21 16:51:41 CEST 2004

Citát Lubomir Host <rajo na Idea.Platon.SK>:

> Caute.
>
> Ked citam toto vlakno, spominam si na jeden moj zazitok:
>
> na 80 GB disku som mal vytvorenu jednu priparnu particiu na win98 (1.5
> GB), zvysok boli v extended particii (typu win95 extendet) vytvorene
> particie /dev/hda5 az /dev/hda12. Na nom rozne velke (vacsinou linuxove
> particie), ale niekde medzi nimi bola aj jedna tusim 17 GB particia.
>
> Na tejto 17 GB particii boli vacsinou filmy. Subory vacsie ako 2 GB tam
> urcite neboli. Ale ked som si jedno pekne rano povedal, ze by to chcelo
> aj trosku defragmentovat a spustil to, nestacil som sa cudovat:

> [...]
Prepacte za troska OT poznamku. Taketo papiere sa mi velmi hodili uz velmi
vela krat ;o() V dnesnej dobe elektroniky niet v pripade nudze nic lepsie
ako stary dobry papier. Moja skusenost hovori, ze obnova particii podla
papierovych poznamok je este stale dost casto aktualna po vycinani
rozbych MS programov. Uz sa mi raz stalo, ze som musel partition table
obnovovat postupne vo viacerych krokoch pod 3 roznymi nie MS OS (Solaris,
RedHat, a stary Interactive UNIX) len potom som znova rozchodil aj W2k.

Nemate chut zajst si radsej na pivo ako pouzivat produkty firmy, ktorej
logo mi kazi vyhlad z okna ?

PF