[linux] kernel 2.6. debian woody

Peter konfery na lentus.sk
Čtvrtek Říjen 21 18:18:01 CEST 2004

Martin Simovic wrote:

> ahoj
>
> sorry za mozno promitivnu otazku.
>
> namontoval som maly domacy server (woody) s defaultnym
> kernelom 2.4.18. z bezpecnostnych dovodov chcem
> upgradnut kernel na posledny stable 2.4. alebo 2.6
>
> co je lepsie riesenie? (do 2.6. ma netlacia HW dovody)
>
> na notebooku pouzivam asi rok debian testing a tam to
> mam jednoduche ; apt-get install najnovsi
> kernel-source a kompilujem (to iste je mozne pre
> generic kernel-image)
>
> pre woody ale neexistuju balicky s tymito (novymi)
> kernelmi, ako sa to riesi?

> [...]

Naposledy (2-3M ?) som daval na woodyho kernel 2.4.25(?) sposobom:
na stroji root na SARGE apt-get install kernel-source
make-kpkg kernel-image --config=menu-config --append-to-version=nepoviem
scp kernel-balik.deb woody na stroj:/tmp

woody na stroj:/tmp# dpkg -i kernel-balik.deb

Ziaden problem ;)

Bye

AT

PS:
Negarantujem, ze tento sposob je spravny, ak nie, dufam, ze ma tu zvozia
:)  a obaja sa cosi nove priucime.