[linux] ACER Aspire1355Lc + ACPI

Vladimir Sovic v na sovic.net
Úterý Říjen 26 20:18:41 CEST 2004

Ja som si kupil pred casom Acer Travelmate 292LMI (centrino 1.5GHz, Ati redeon
9700 64MB, 521MB RAM, DVD-napalovacka, wifi a pod..)

So spravou napajania som sa este nevyhral do maximalnej optimalnosti, ale
baterka mi vydrzi aj viac ako 4,5 hodiny (odskusane niekolkokrat, 2 filmy vo
vlaku a pod). Frekvenciu mi reguluje od 600-1500Mhz, tolko mi dovoluje hw.

Na prepinanie frekvecie podla zataze som nepouzival nic, prepinal som si to
manulane.
Teraz mam naistalovany cpudyn a som spokojny , skusil som este speedstep a
cpuspeed alebo tak nejak, ale nakoniec som objavil spominany cpudyn.

Nanic sa nemozem stazovam, vsetko fuguje tak ako ma, teda aspon vsetko co
pouzivam, nepouzivam tlacitka P1 a P1, na pridavanie a uberanie hlasitosti
som si navolil klavesove skratky, touchpad navypinam.
Jadina vec, s ktorou zatial niesom spokojny je wifi-karta, driver zatial
podporuje len b nie g, aj ked karta to zvlada. No a najhorsie je, ze ked ju
chcem zapnut, musim nabootovat windoze, kde je taky soft s nazvom lauch
manager, ktory ju spusti pri boote, potom rebootnem a funguje aj v linuxe az
do vypnutia pocitaca. Existuje nejaky modul do kernelu (acerhk) , ktorym by
sa to malo dat ovaldat, ale zatial sa mi to nepodarilo rozbehat.

--
SOva