[linux] ACER Aspire1355Lc + ACPI

Vladimir Sovic v na sovic.net
Středa Říjen 27 02:55:39 CEST 2004

Dňa Utorok 26 Október 2004 21:40 riki napísal:
> cau,

> mam tiez 292 ale s 1.4 celeronom M, a intel grafikou, akurat ze mi
> nefunguje centrinovy speestep modul, tak pouzivam len p4_clockmod.
> frekvenciu ide regulovat od 360mhz. mozes prosim poslat cat
> /proc/cpuinfo? mas vanilla kernel?

Pri pisani tohto mailu v kmail...
$ cat /proc/cpuinfo
processor       : 0
vendor_id       : GenuineIntel
cpu family      : 6
model           : 9
model name      : Intel(R) Pentium(R) M processor 1500MHz
stepping        : 5
cpu MHz         : 598.089
cache size      : 1024 KB
fdiv_bug        : no
hlt_bug         : no
f00f_bug        : no
coma_bug        : no
fpu             : yes
fpu_exception   : yes
cpuid level     : 2
wp              : yes
flags           : fpu vme de pse tsc msr mce cx8 sep mtrr pge mca cmov pat
clflush dts acpi mmx fxsr sse sse2 tm pbe est tm2
bogomips        : 1186.20

Spustenie OO + Mozilla
[...]
cpu MHz         : 1495.224
[...]
bogomips        : 2965.50

$ uname -a
Linux sova 2.6.9-gentoo-r1-1sov #1 Tue Oct 26 10:50:49 Local time zone must be
set--see zic manu i686 Intel(R) Pentium(R) M processor 1500MHz GenuineIntel
GNU/Linux

Su to opatchovane zdrojaky od gentoo, ale nic sa nemeni ani s vanilla

> pouzivam cpufreqd, dovoli ti nastavit power profily a potom ich
> aplikovat podla stavu baterie, zatazenia procesora, pripojeneho ac
> adaptera a tak.

Ano, aj to som skusal... prilis zlozite :-)

> no such device ti hlasi ked ho loadnes?

Nie, natiahne ho v poho, ale neviem trafit tie pravne parametre a tak. Autor
tusim spomina, ze to nema testovane na tomto type notebookov...

No a este mi napadlo... hibernacia mi najde, ale to samozrejme nejde na kopec
dasich masinach... teda aspon ked som naposledy skusal (2.6.7). Korektne sa
to hibernovalo, ale pri starte to vzdy zamrzlo, konretne pri zapinani X, Ak
som nemal X spusteny, tak to fungovalo. Skusal som obidve implementacie,
rovnaky vysledok...

--
SOva