[linux] mail a vonkajsi smtp server

pf na nextra.sk pf na nextra.sk
Čtvrtek Říjen 28 07:57:49 CEST 2004

Ahoj,

mne bezia pod Suse9.0 PHP skripty, ktore posielaju maily prostrednictvom
mailservera na inej masine. Pouzil som v PHP funkciu mail a MTA
(Mail Transport Agent) som nastavil na SMTP server tam kam som chcel.
Je to vlastne to iste, ako nastavenie SMTP servra pre dial-up.
V ktorom konfiguraku to je, to neviem, ale ono to uz niekde v /etc bude.
Ja som to nastavoval cez YAST, co je specialita Suse na konfigurovanie.
Uvedom si vsak, ze ten server musi byt stale pristupny,
inak sa tie maily stratia.

Prajem prijemne konfigurovanie
PF