[linux] DVD jigdo

Lubomir Host rajo na platon.sk
Čtvrtek Říjen 28 17:24:03 CEST 2004

On Thu, Oct 28, 2004 at 04:29:52PM +0200, Pavol Lajciak wrote:

> Uz taham, neviete niekto preco su tam az dva? To su dve verzie alebo je
> debian az na dve DVD? Ci to druhe su sources?
>
> Teraz mam 3.0r1 na 7CD - binarky + 8 s updatmi. Ale ta diskotejka skoro
> ako DJ s LPckami, ved to poznate. :-) [LPcka su fajn.]

Ak mas dostatok miesta na disku (18 G na cely debian), tak si tie
CD nakopiruj na disk do adresara xxx/debian/cd01, xxx/debian/cd02
a do /etc/apt/sources.list napis

deb     http://localhost/debian/cd01 sarge main contrib non-free
deb     http://localhost/debian/cd02 sarge main contrib non-free
deb-src http://localhost/debian/cd08 sarge main contrib non-free

Ja to robim (priblizne) takto a hned mam spraveny aj lokalny mirror pre
domacu siet.  Ak som spravil niekde preklep, tak sorry, pisem to
spamati.

P.S.: da sa este experimentovat aj s nakopirovanim do jedneho adresara,
cm vznikne jeden velky adresar debian/pool/, ale to by asi chcelo
prerobit Packages.gz a Sources.gz subory s utilitou apt-ftparchive

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>        ICQ #:  257322664
Platon Software Development Group              http://platon.sk/