[linux] dualboot with grub

pf na nextra.sk pf na nextra.sk
Čtvrtek Říjen 28 18:11:41 CEST 2004

Ahoj,

instalaciu Windows mas zarucene ukoncenu ? Na jej koniec sa totiz udeje
presne to co popisujes - prepise mbr. Ale potom by sa uz nieco take nemalo
opakovat. Je uplne jedno, ci pouzivas grub, ci lilo. Ak Ti prepisuje mbr,
tak Ti znici i lilo. A co tak pekny virus vo Windowsoch - si si isty,
ze tam nieco take nemas ? Ved to vyzera priam typicky.

PF