[linux] dualboot with grub

Martin Kyrc martin.kyrc na developers.sk
Čtvrtek Říjen 28 18:24:39 CEST 2004

ahoj,
po niekolkcyh hodinach (dnoch:) skusania som sa dopracoval k tomuto
(je uplne jedno ako mam rozdeleny disk):

* ked restartujem pc a stale bootujem linux - no problem

* pri akomkolvek pokuse o boot windowsu sa zmeni typ particie o
hodnotu F (2B), tj. z povodnej Linux (83) na Amoeba (93) a Linux Swap
(82) na Unknown (92).

* ak nabootujem knoppix, zmenim typ particie a restartnem komp, grub
pracuje spravne (dokial nespustim volnu windows).

tento posun robi aj ked nastavim na inkriminovane particie 'hide'

winXP, SP2, najnovsie patche. skusim este checknut ten virus, ale to
ciastocne vylucujem.

any ideas? d~

h.