[linux] adsl agregacia - a ako na nu :-)

Jan Nemsak janko na kopernik.cc.fmph.uniba.sk
Pátek Říjen 29 10:58:15 CEST 2004

Ahoj
On Pi, 2004-10-29 at 09:06 +0200, Juraj Variny wrote:
> Hmmm, mam z toho taky rozpacity dojem, ze sa s tym natrapis a ked ti to
> konecne pojde, oni to osetria... Alebo zistis ze tych X spojeni ma prilis
> vysoky overhead...
>
> Mohla by fungovat kombinacia PPP over SSH a spojenie PPP liniek (ake sa
> pouziva pri ISDN). Nieco podobne funguje aj pre ethernet (uz sa tu o tom
> hovorilo) ale to by si asi musel emulovat X ethernet-ov...
to nie je problem, kebyze pouzijem openvpn tak mam virtualne sietovky -
tunX - tolko kolko mam vpniek.
Myslim ze by to potom mohlo byt jedno, ci sa to dava na realne ethernety
- sietovky alebo na virtualne...

To o com sa tu hovorilo pre ethernet - nevies nahodou kedy asi alebo
nejake klucove slova?
Nejako sa mi nedari najst to...

Dakujem

Jano