[linux] adsl agregacia - a ako na nu :-)

Lubor Kacian kacian na kacian.sk
Pátek Říjen 29 13:15:09 CEST 2004

Dňa Pi 29. Október 2004 01:00 Jan Nemsak napísal:
> Cafte
>
> mam dsl, program od slovanetu s dost vyskou agregaciou (256kbit - total
> fun :-) ). Cez den to ide v pohode, len vecer asi v mojom segmente
> niekto pusti kazzu alebo co a z 30kB/s sa znizi rychlost asi niekde
> medzi 6-4 kB/s.
Hlupost. U nas sa agregacia robi inac ako napr. v Cechah. Tam je agregacia na
vstupe do telekomu, t.j. user -> telekom. Na Slovensku je agregacia na
vystupe z telekomu, t.j. telekom -> provider.
Nechaj si premerat linku. Uz som nieco take zazil a bolo to v spatnej linke .

--
Lubor Kacian
FONET s.r.o.