[linux] adsl agregacia - a ako na nu :-)

Jan Nemsak janko na kopernik.cc.fmph.uniba.sk
Pátek Říjen 29 15:41:11 CEST 2004

On Pi, 2004-10-29 at 13:15 +0200, Lubor Kacian wrote:
> Dňa Pi 29. Október 2004 01:00 Jan Nemsak napísal:

> Hlupost. U nas sa agregacia robi inac ako napr. v Cechah. Tam je agregacia na
> vstupe do telekomu, t.j. user -> telekom. Na Slovensku je agregacia na
> vystupe z telekomu, t.j. telekom -> provider.
> Nechaj si premerat linku. Uz som nieco take zazil a bolo to v spatnej linke .

stazoval som sa na to, odpisali mi ze to "dokladne preverili" a ze je to
agregaciou...
kazdopadne ked si dam tahat velky subor zo slovenska cez den, ide to
30kB/s, vecer asi od 18:00 do tej 22-24:00 to ide niekedy aj len 4kB/s,
neskoro v noci to ide zase 30kB/s

v cas ked mi ide pomaly, teda 4kB/s to funguje tak, ze ked dam tahat v
10-20 connections tak spolu mi to tiez taha 30kB/s

Jano