[linux] napalovanie dat na DVD

Peter Gubis Peter.Gubis na damovo.com
Čtvrtek Září 2 11:26:21 CEST 2004

ja tu mam nejaky nec dvd, vsetko chodi uplne v pohode.
existuju nejake patche do cdrecord, ktore ti ju spoznaju a bez problemov
napaluju dvd media.
osobne pouzivam xcdroast, do ktoreho som musel dokopirovat nejaky plugin
(binarka z ich webu) a vsetko sa uspesne rozbehlo.

v debiane je patchnuty balicek cdrecord v balicku dvdrtools.

ostatne sa uz docitas priamo v readme tych aplikacii.

pg.

-----Original Message-----
From: linux-bounces na lists.linux.sk [mailto:linux-bounces na lists.linux.sk]
On Behalf Of Oskar Stolc
Sent: 2. septembra 2004 10:23
To: linux na lists.linux.sk
Subject: [linux] napalovanie dat na DVD

Ahoj konfera,

v sucasnosti napalujem svoje zalohy na CD media, uvazujem o kupe DVD
napalovacky a chcel by som rozbehat napalovanie datovych suborov na DVD.

Preto by som sa chcel opytat, ake skusenosti mate s DVD napalovanim, aky

softver pouzit, aku mechaniku kupit...

Stacia mi nejake vseobecne rady, nejake nakopnutie, ja si uz detaily
nastudujem.

Vdaka za rady,

Oskar