[linux] pam_appl.h

Ferenci Daniel Daniel.Ferenci na siemens.com
Pátek Září 3 10:05:28 CEST 2004

PAM
plugable autentification module

Mozes do aplikacie includnutim PAM headrov a prilinkovanmim k PAM knizniciam
a pouzitim nejakych PAM API funkcii pridat autentifikaciu.

Pomocou konfigurakov v etc potom mozes cosi pozakazovat a popovolovat.

Tolko zhruba :-)
pre viac skus man pam

Dafe.