[linux] pisma v aplikaciach v KDE

Andrej Kacian andrej na kacian.sk
Pátek Září 3 12:30:57 CEST 2004

On Fri, 3 Sep 2004 12:24:16 +0200
Peter Gašparovič <gasparovic na pfs.sk> wrote:

> ale on mi ponuka uplne ine temy ako moje KDE

To bude tym, ze gtk-chtheme (inak skvela aplikacia) nastavuje temy pre GTK+-2,
co je uplne iny widget set nez pouziva KDE, cize aj temy su tam odlisne. GTK
aplikacia je napriklad gaim, mozilla, evolution...

--
/~\ The ASCII        Andrej "Ticho" Kacian <andrej at kacian dot sk>
\ / Ribbon Campaign  GnuPG public key ID: 7CD93FE2 (pgp.mit.edu)