[linux] sendmail ako smtp server

xixO holdsun na zoznam.sk
Sobota Září 4 11:35:30 CEST 2004

zdravim,

da sa k spokojnosti pouzit sendmail ako smtp server pre lan?
aby som trosku vysvetlil: zmenili sme providera, ale maili su zatial u
stareho[-nas registrator], ale ich smtp odmietne poslanie-pochopitelne,
tak som nastavil mail klientom smtp noveho providera a posta presla, ale
len na inu domenu, na nasu nie[vraj 'to nejde, to je ta ochrana a konci
to u nas na smtp lebo ten to nepusti von-sak naco, chce to vratit lebo
je to pre domacu domenu a je blbost aby posta isla von a potom sa tahala
spat, tak treba rychlo preregistrovat domenu a spravit maili u nas' som
dostal vysvetlene]...toto som ja pri testovani ani nepostrehol, lebo
posielam cez sendmail z localhost a to vysvetlenie sa mi ani nezda-
preto ta otazka na zaciatku, napadlo ma zbuchnut serverik so sendmailom
a ten nastavit klientom ako smtp, kym nepreregistrujem domenu, oplati
sa?

thx for all ideas

peter h.