[linux] sendmail ako smtp server

xixO holdsun na zoznam.sk
Sobota Září 4 13:54:54 CEST 2004

On Sat, 2004-09-04 at 12:42, Matus UHLAR - fantomas wrote:
> ano.

chvala....

> nerozumiem tomu na prvy pohlad a vyzera to ako <>ovina...

nechcel som to hned napisat a nechce sa mi o tom bavit s poskytovatelmi

> vo vseobecnosti ked mas nejaku LAN pripojenu do netu, oplati sa lokalne na
> nej mat veci ako DNS

napr. bind? -jaj sak ano, to mam tiez u seba pre localhost

>  a aj SMTP server :)

> teda jedine zeby ste boli pripojeny do vacsej LAN bez NATu, co vsak vas
> pripad asi nebude.

nie, ..teraz je to:

our LAN[192.1.1.0/255.255.255.0]
-> provider LAN[192.168.50.0/255.255.255.0]
-> Inet
samozrejme s NATom, teda aspon u nas ;-)

vrela vdaka za sobotnajsie upokojenie... :-)

peter h.