[linux] sendmail ako smtp server

Michal Fojtik michal_fojtik na gmx.net
Sobota Září 4 21:37:46 CEST 2004

Zdravim,

> no ked som ten problem riesil, tak mi bolo povedane ze ich smtp neposle
> mail ktory je z nasej domeny na nasu...

A preco by to robil ? Sak ked vam bezi smtp tak lokalne majly (na vasu
domenu) doruci priamo a nepouziva smtp server providera...

> myslim ze sa nie je o com bavit, je jedno ci to nejde nastavit, alebo
> neved.., ja potrebujem postu posielat a je mi jedno ci tu od nas pre nas
> prezeniem cez masinu vonku alebo nie a na mail server sa este
> necitim[hlavne casovo]

Preco neposielate postu priamo s vasho SMTP a pouzivate SMTP server
providera ? Ja som tiez podobny problem riesil (viz archiv konfery)
a nakoniec to posielam priamo...

> tak v tom teda nemam jasno, rozsah IP je pozostatok jednej firmy ktora
> to u nas "spravovala" pred tym

> preco

> neviem ci by to stalo za to, je v tom vela windowsov[podla fwlogu-UPD]

> toto som nepochopil...teda od 'nadalej,>>>

:) Proste pokial mate rychlu linku ku providerovi tak je zbytocne davat
vlastne DNS cache (btw odporucam djbdns naiesto bindu...).

    --miso

--

Michal Fojtik <mi at sofa dot sk>,  http://mifo.sofa.sk/

--