[linux] sendmail ako smtp server & +

xixO holdsun na zoznam.sk
Pondělí Září 6 12:19:29 CEST 2004

On Mon, 2004-09-06 at 11:57, Matus UHLAR - fantomas wrote:

> koho do frasa ste to ako providera vybrali? vyzera ze su to pekni
> lameri...

jaj, ani sa nepytaj...ak to cita niekto od nich tak by som rad pocul ich
stanovisko...

> musis podpisat zmluvu s inovym registratorom a on to urobi sa teba.

kua zas mi to nesedi - tipek od nich mi povedal ze to chce first action
od nas, preto som hladal formular, ach jaj

> na SMTP server ano, na smerovanie mailov treba mat zvonku pristupnu IP
> adresu.

ok, takze zatial smtp pojde od nas, len sa to bude NATovat na nasej
getaway a tie dalsie veci s nimi musim prekecnut...ked uz ty pises ze je
to lamerstvo[mne sa to nezdalo-ich vysvetlenia, ale necitil som sa dost
odborne zdatny na argumentaciu]

kazdopadne vrela vdaka

p.h.